13 Ağustos 2013 Salı

Korkuyorum Anne: Insan nedir ki? film indir


Korkuyorum Anne: Insan nedir ki? film indir
Korkuyorum Anne & Insan nedir ki? (2004) DvDRip XviD Yerli Film Tek Link indir
Korkuyorum Anne: Insan nedir ki? afis

http://www.imdb.com/title/tt0488400/

Kürek kemiği, göğüs kafesi, omurga, kafatası, tırnak, bir ağız dolusu diş…
Romatizma, bel ağrısı, kemik erimesi.
Bol et. Bol kemik.
Bol damar.
Kilolarca bağırsak.
İri göğüsler. Sarkık ciğerler.
Ülser, halsizlik, ameliyat, kahkaha, tokat, küfür, tümör, meme, aşk, gözlük, kepek.
İş bulur, borç alır, altına kaçırır, yalan söyler, sivilcesini patlatır, kaşınır, öğünür.
Fotoğraf çektirir, kırlara koşar, kusar, öper, güler.
Ot yer, hayvan yer, kaşınır, uyur.
Üzülür, düşünür, korkar.

İnsan nedir ki?

İstanbul’un, vapur sesleri ve martı çığlıklarıyla yankılanan sokaklarında ve evlerinde, çığlık çığlığa, omuz omuza, sırt sırta, dudak dudağa, el ele, yumruk yumruğa, göz göze, yanak yanağa yaşayan insanları:
Ali ve babası Rasih... Terzi Neriman ve oğlu Keten... Karnında bebeğiyle İpek... Kapıcı Rıza, karısı Selvi ve oğlu Çetin... Mahallenin kasabı Kemal... Neriman’ın köpeği Çakır. İpek’in kiracısı cimnastikçi Ümit, eski boksör Aytekin ve dostu Zambak...

Film Ali’nin geçirdiği bir kaza ile başlıyor. Ali, kazada hafızasını kaybediyor. Filmin bütün ‘insanları’ kendilerini Ali’nin kafa karışıklığı ile gelen bir karmaşanın içinde buluyorlar: Bu karmaşa hergünün karmaşası, bu karmaşanın bir başka adı, hayat. Bu karmaşayı, elden ele dolaşan, sahibini arayan değerli bir yüzük ve uzak bir hırsızlık hikâyesi ve yalan bir polis soruşturması daha da renklendiriyor.

Ama KORKUYORUM ANNE’nin buna paralel akan bir hikâyesi daha var. İnsan vücudunun hikâyesi bu. Gerçek hayatta eylemlere, olaylara, entrikalara aldırmadan her insan vücudunda yaşanan bu hikâye KORKUYORUM ANNE‘de sahnenin önüne çıkıyor. Entrikayı gölgede bırakıyor. Olayları izleyen göz, dinleyen kulak insan vücutlarının peşine takılıyor.
Kazanın etkisiyle kendini yeni doğmuş bir bebek gibi, bir vücuda sahip olmanın garip gerçekliği içinde bulan Ali ise sadece olayları değil vücudunu da hatırlamaya, keşfetmeye çabalıyor.KORKUYORUM ANNE’de sonunda, herkesin bir parçasını yaşadığı olaylar bir bütüne tamamlanıyor. Hafıza tamir oluyor. Ali hatırlıyor.
Ali’yle birlikte biz de hatırlıyoruz...

İnsan nedir ki...
Korkulardan, zaaflardan, arzulardan, özlemlerden örülü bir hafıza ve kandan, etten, kemikten oluşan kırılgan bir vücut.
film46.net iyi seyirler diler...

Korkuyorum Anne & Insan nedir ki? (2004) indir
Korkuyorum Anne & Insan nedir ki? (2004) indir
Korkuyorum Anne & Insan nedir ki? (2004) indir

Tek Link indir
http://www.letitbit.film46.net/link/TR
Korkuyorum Anne: Insan nedir ki? film indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder